dimecres, 20 de març del 2013

Creta amb un nen de 5 mesos

Quasi tothom ens va titllar de bojos quan vam decidir passar una setmana de finals de juliol a Creta.

Nosaltres tampoc les teníem totes i per evitar possibles problemes, fins i tot vam posar dins la maleta dos litres d'aigua Evian per preparar els seus biberons.
M'haurieu d'haver vist comptant quants biberons podria fer amb un pot de 800g de llet en pols, i buscant si a Grècia existia la mateixa marca de llet per si les mosques.

Quan hi penso, és ven bé, que som pares primarencs i era el primer viatge en terres desconegudes perquè estàvem trastocats!

A tres hores d'avió i a una hora d'autocar, ens esperava un hotel meravellós ideal per les famílies amb nens, Hotel Ikaros Beach. Ens vam emportar una enorme sorpresa quan vam veure que teníem una petita piscina davant de la nostra habitació, i incrèduls vam preguntar si era només per nosaltres. Quan el noi ens va contestar que si, no ens ho podíem creure i vam imaginar que hi havia un error, tot i axí, vam decidir no dir res, posar el nen a dormir i gaudir de la nostra piscina!

Els matins els passàvem a la platja, i mentre un passejava amb el cotxet perquè el nen s'adormís, l'altre gaudia del sol i les aigües cristal.lines.

Per evitar que una diarrea ens tirés el viatge enlaire, vaig comprar aigua Evian a preu d'or, una mica més de 3€ l'ampolla d'un litre mig. La ruïna, però per tenir unes vacances sense haver de buscar un metge, hagués sigut capaç de pagar el que m'haguessin demanat!

Dos dies vam llogar un cotxe per visitar una mica l'illa i no fer com la majòria de guiris que no es mouen del complex hoteler.
Va ser un disbarat per part nostre ja que vam posar el nen en una cadireta del grup 1 (9-18kg) i no a la de bebés (grup 0 o maxi-cosi). Evidentment, li quedava enorme i per bloquejar-lo una mica vam omplir de tovalloles els espais buits. Per sort, no va passar res i vam poder visitar el Palau de Knossos, Agios Nikolaos, Kritsa i Elounta, tot sota un sol intens, amb un nen que es passejava amb bolquer de la calda que feia.

Va ser una bona manera de passar les primeres vacances en família i fer-li descobrir la platja i el mar.

Casi todo el mundo nos tildó de locos cuando decidimos pasar una semana de finales de julio en Creta.

Nosotros tampoco las teníamos todas y para evitar posibles problemas, incluso pusimos dentro de la maleta dos litros de agua Evian para preparar sus biberones.
Me tendríais que haber visto contando cuántos biberones podría hacer con un bote de 800g de leche en polvo, y buscando si en Grecia existía la misma marca de leche por si las moscas.

Cuando lo pienso, es bien cierto, que somos padres primerizos y era el primer viaje en tierras desconocidas porque estábamos atolondrados!

Después de tres horas de avión y una hora de autocar, nos esperaba un hotel maravilloso ideal para las familias con niños, Hotel Ikaros Beach. Nos llevamos una enorme sorpresa cuando vimos que teníamos una pequeña piscina delante de nuestra habitación, e incrédulos preguntamos si era sólo para nosotros. Cuando el chico nos contestó que si, no nos lo podíamos creer e imaginamos que había un error, aunque, decidimos no decir nada, poner al niño a dormir y disfrutar de nuestra piscina!

Las mañanas las pasábamos en la playa, y mientras uno paseaba con el cochecito para que el niño se durmiera, el otro gozaba del sol y las aguas cristalinas.

Para evitar que una diarrea nos estropeara el viaje, compré agua Evian a precio de oro, algo más de 3€ la botella de un litro y medio. La ruina, pero para gozar de unas vacaciones sin tener que buscar a un médico, hubiera sido capaz de pagar lo que me hubiesen pedido!

Dos días alquilamos un coche para visitar un poco la isla y no hacer como la mayoría de guiris que no se mueven del complejo hotelero.
Fue un disparate por nuestra parte ya que pusimos al niño en una sillita del grupo 1 (9-18kg) y no a la de bebés (grupo 0 o maxi-cosi). Evidentemente, le quedaba enorme y para bloquearlo un poco llenamos de toallas los espacios vacíos. Por suerte, no pasó nada y pudimos visitar el Palacio de Knossos, Agios Nikolaos, Kritsa y Elounta, todo bajo un sol intenso, con un niño que se paseaba con pañal del calor que hacía.

Fue una buena manera de pasar las primeras vacaciones en familia y hacerle descubrir la playa y el mar.

Presque tout dans le monde nous disait qu'on était fous que nous avons décider de passer une semaine à la fin de Juillet en Crète.

Nous aussi on avait peur et pour éviter des problèmes, nous avions mis deux bouteille d'Evian pour préparer ses biberons.
Vous aurez du me voir en train de conter combien des biberons je pouvait faire avec une boite de 800g de lait en poudre, et regardant si en Grèce on trouvait le même lait au cas où.

Quand j'y pense, il est vrai, que nous sommes des parents primipares et que c'était le premier voyage en terres inconnus parce que nous étions sonnés!

Après trois heures en avion et une heure en car, nous attendait un merveilleux hôtel idéal pour les familles avec enfants, Hotel Ikaros Beach. Nous avons eu une énorme surprise quand nous avons vu que nous avions une petite piscine en face de notre chambre, et incrédules nous avons demandé si c'était seulement pour nous. Quand le mec nous a répondu que si nous ne pouvions pas le croire et nous avons pensé que c'était un erreur, mais nous n'avons rien dit, on avait mis le bébé au lit et nos avons profité de notre piscine!

Le matin nous le passions à la plage, et pendant qu'un se promenait avec la poussette afin de que le bébé dort, l'autre profitez du soleil et la mer cristalline.

Pour prévenir la diarrhée et qu'elle nous ne gâche pas les vacances, j'ai payé une fortune pour acheter de l'eau Evian, un peu plus de 3 € par bouteille d'un litre et demi. La ruine, mais pour profiter les vacances sans devoir chercher un médecin, j'aurais payé n'importe quoi!

Pendant deux jours on avait loué une voiture pour visiter l'île et pas faire comme certains touristes que ne sortent du complexe hôtelier.
C'était une folie de notre part car nous avons mis le bébé dans un siège-auto groupe 1 (9-18kg) au lieu de celui pour les bébés (groupe 0 ou maxi-cosi). De toute évidence, il était immense et nous l'avons bloqué avec des serviettes pour remplir les espaces vides. Heureusement, tout c'est bien passé et nous avons pu visiter le palais de Knossos, Agios Nikolaos, Elounta et Kritsa, et tout ça sous un soleil de plomb, avec un enfant qui allait seulement avec sa couche tellement il faisait chaud.

C'était une bonne façon de passer les premières vacances en famille et de lui faire découvrir la plage et la mer.